Sef Birou Ofertare

  • Home
  • Sef Birou Ofertare
Candidatul ideal

Absolvent de studii superioare in domeniul constructiilor – constituie avantaj;
Experienta pe un post similar de minimum 1-2 ani;
Foarte buna capacitate de organizare si abilitati de lucru in echipa;
Bune abilitati de comunicare cu clientii;
Capacitate de a lua decizii si de a-si asuma responsabilitatea pentru deciziile luate;
Foarte bune cunostinte pachet Microsoft Office – se lucreaza zilnic in Excel si Outlook;
Cunostinte AutoCad sau alt program similar de proiectare – constituie avantaj.

 

 

Responsabilitati

Verifica ofertele de pret intocmite de catre Inginerii Ofertare si le transmite catre Beneficiari;
Pastreaza legatura cu Beneficiarul si raspunde la solicitarile acestuia;
Intocmeste oferte de pret si situatii de lucrari pentru Subcontractorii Traust;
Verifica situatii de lucrari primite de la Subcontractori si da aprobare pentru facturare;
Verifica facturile emise de catre Subcontractori si le preda catre Director General;
Verifica si transmite situatiile de lucrari catre Beneficiari;
Intocmeste diferite rapoarte zilnice sau periodice solicitate de catre Manager Direct sau Director General;
Pastreaza legatura cu departamentele companiei;
Are in subordine Inginerii Ofertare catre care repartizeaza si prioritizeaza ofertele si situatiile de lucrari.




    Translate »