Detalii oferta mentenanta

  • Home
  • Detalii oferta mentenanta

INFORMATII SUPLIMENTARE

 

  1. Servicii incluse in abonament

Reprezinta serviciile de intretinere pe care Prestatorul se obliga sa le efectueze in spatii si care sunt incluse in costul abonamentului pentru fiecare locatie prevazuta in contract.

 

  1. Interventii

Prin interventie se intelege prezentarea Prestatorului la locatia reclamata, pentru constatarea si remedierea defectiunilor.

Anuntarea defectiunii survenite se va face telefonic si se confirma prin e-mail sau fax, la sediul Prestatorului sau la persoana de contact desemnata de catre Prestator.

 

  1. Interventie obligatorie preventiva inclusa in abonament

Reprezinta tipul de servicii de intretinere pe care Prestatorul se obliga sa le efectueze la fiecare spatiu prevazut in contract. Costul interventiei este inclus in costul abonamentului.

Inainte cu 2-3 zile de fiecare interventie lunara obligatorie, Prestatorul va verifica telefonic situatia fiecarei locatii prevazuta in contract in vederea pregatirii materialelor necesare.

In cadrul interventiilor preventive se vor verifica obligatoriu reperele cuprinse in oferta de pret.

In cazul in care remedierea unui defect, de orice natura, depaseste ca si durata o perioada de 4 ore, se va factura separat conform contract.

 

  1. Interventie la cerere

Reprezinta tipul de servicii de intretinere pe care Prestatorul se obliga sa le efectueze la cererea Beneficiarului, altul decat cele prevazute anterior. In aceasta situatie, costul interventiei nu este inclus in costul abonamentului lunar si se plateste separat. Prestatorul se obliga sa intervina in maxim 48 de ore la interventia la cerere.

Solicitarile de schimbare a pieselor achizitionate de Prestator si care sunt in perioada de garantie, in cadrul unei interventie la cerere, nu vor fii platite de beneficiar.

 

  1. Interventie de urgenta

Reprezinta tipul de servicii de intretinere pe care Prestatorul se obliga sa le efectueze la cererea Beneficiarului si necesită o intervenţie rapidă de 4 (patru) ore de la solicitarea telefonică, urmată de e-mail, pentru orasul de resedinta al Prestatorului sau al colaboratorilor acestora şi 7 (sapte) ore pentru spaţiile aflate la 60-100 km faţă de oraşul resedinta al Prestatorului sau al colaboratorilor acestuia din tara.

Translate »